Meniu
Meniu
Cos cumparaturi

Politica de livrare

Livrarea produselor achizitionate de pe www.sinapis.ro se face prin intermediul serviciilor de curierat rapid oferite de companiile partenere doar pe teritoriul Romaniei.

Aveti nevoie de ajutor pentru a plasa o comanda pe sinapis.ro?

Va putem prelua comanda si telefonic.

In functie de produsele adaugate in cos, aveti la dispozitie 3 metode de livrare:

  • Ridicare din farmacie;
  • Livrare prin curier;
  • Livrare in EasyBox (în acest caz se poate plăti doar cu cardul online pe site sau cu cardul la EasyBox).

1. Ridicare personala din farmacie – Gratuit

Serviciul este disponibil pentru toti clientii, chiar daca opteaza pentru crearea unui cont de client sau nu, insa, pentru a usura procesul de cumparare, va recomandam sa va creati un cont de client, din sectiunea „Intra in cont".

Plata poate fi efectuata in farmacia selectata, in momentul in care ridicati comanda.

Comenzile se vor procesa in termen de 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii. 

Mergeti sa ridicati comanda numai dupa primirea confirmarii prin email sau telefonic a sosirii comenzii dumneavoastra in farmacia selectata.

2. Livrare prin curier rapid

Tarife standard de livrare:

  • 17 lei (TVA inclus) serviciu de livrare nationala.

Livrarea produselor se face oriunde in tara cu serviciul de curierat GLS 

Pentru comenzile ce depasesc 300 lei, transportul este gratuit, in limita a 10kg, peste aceasta valoare, se percepe o taxa 1 leu/kg.

Termenul de livrare este de aproximativ 24-48 ore lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Termenul maxim de livrare conform legii este de 30 de zile.

Observatii: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 14:00 vor fi preluate in a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri, dupa ora 16, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul saptamanii urmatoare.

www.sinapis.ro are responsabilitatea de a asigura transportul si depozitarea coletelor continand medicamentele care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC) astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarii, falsificarii, furtului, precum si cu mentinerea conditiilor de temperatura in conformitate cu specificatiile producatorului (< 25 C). Pentru a ne asigura ca acest lucru se intampla, transportul acestora se face in conditii de protectie pasiva. In anotimpul cald, medicamentele comandate vor fi insotite in colet de un agent de racire, astfel incat temperatura corecta sa poata fi mentinuta pe toata perioada transportului. Agentul de racire nu trebuie returnat catre sinapis.ro si poate fi refolosit.

3. Livrare in Easybox

Alege livrarea coletului tau in Easybox si te bucuri de o serie de avantaje:

  •  nu astepti si nu stai la coada
  • serviciul este disponibil non-stop
  • produsele tale sunt in siguranta, lockerele easybox fiind securizate si monitorizate video
  • ai grija fata de mediu deoarece lockerele Easybox sunt independente energetic, automatele easybox dotate cu panouri solare genereaza economii de energie electrica de aproximativ 500 kwh / luna, echivalentul consumului lunar a doua gospodarii medii sau a 85 de frigidere medii, clasa A+++

Conditii de livrare la easybox

Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificata în cosul de cumparaturi, inainte de plasarea efectiva a comenzii tale - optiunea de livrare in easybox este disponibila automat daca se indeplinesc toate conditiile.

Ridicarea comenzilor din easybox

Livrarea la easybox este posibila daca produsele comandate sunt de dimensiuni mici sau medii. Poti deschide usa locker-ului cu ajutorul codului QR/PIN primit pe email sau SMS. Cu ajutorul codului PIN sau QR primit prin email si/sau SMS veti putea ridica coletul. Lockerul este prevazut cu un senzor optic ce va poate scana codul direct de pe telefon.

Produsele vor fi disponibile pentru ridicare timp de 36 ore si cel mult 72 ore in week-end incepand de Vineri si pana Duminica. Timpul se calculeaza de la momentul in care sunteti anuntat prin SMS sau e-mail.

Termenul de ridicare de la easybox nu se poate prelungi.

Daca nu poti ridica în termen comanda, aceasta se va întoarce în depozit. În cazul în care ai achitat-o, se îti vom restitui imediat banii în contul din care ai efectuat plata.

La finalul termenului de ridicare, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

Daca înca îti doresti produsele, va fi necesar sa faci o noua comanda.

Intrebari frecvente

Ce fac daca am primit coletul altui client în easybox?

Daca ai primit un alt produs decât cel destinat tie, îti recomandam sa nu deschizi coletul si sa ne contactezi. E bine sa ai la îndemana atât datele comenzii, cât si numarul locker-ului în care a fost încarcat coletul.

Ce fac daca mi s-a livrat coletul în alt easybox?

Daca ai primit SMS sau e-mail de confirmare ca produsul tau a fost încarcat în alt easybox fata de cel selectat, acest lucru s-a datorat supraaglomerarii easybox-ului dorit. Produsul se încarca in cel mai apropiat locker ca distanta fata de cel selectat în comanda.

Daca nu mai doresti comanda, aceasta va intra în proces de retur automat dupa expirarea timpului alocat pentru ridicare. Contravaloarea comenzii urmeaza sa fie returnata în acelasi cont bancar din care s-a efectuat plata.

Daca doresti comanda, dar nu o poti ridica din locker-ul în care s-a încarcat, poti înregistra o comanda noua.

Ce fac daca în locker nu se afla niciun colet?

Daca întâmpini aceasta situatie, ne poti contacta pentru a gasi o solutie pentru situatia pe care ai întâmpinat-o.

Ce fac daca ecranul easyboxului de unde ridic comanda nu functioneaza?

Daca ecranul easyboxului nu functioneaza, te rugam sa ne contactezi pentru a te ajuta cu directionarea livrarii catre o alta adresa.

Ce fac daca easybox-ul de unde ridic comanda îmi afiseaza mesajul “PIN invalid”?

Daca primesti mesajul “PIN invalid” în momentul ridicarii de la un easybox, urmatoarele cauze sunt posibile:

  • Codul introdus nu este corect;
  • Ai depasit intervalul de ridicare a produselor comandate;
  • Te afli la un easybox gresit;

Daca ai verificat pasii de mai sus si primesti în continuare eroarea “PIN invalid”, te rugam sa ne contactezi pentru a te ajuta cu directionarea livrarii catre o adresa de domiciliu.

Ce fac daca nu exista locker disponibil pentru a primi comanda?

Termenul de livrare în easybox poate fi influentat de numarul de colete aflate în sertare.

Daca ai ales metoda de livrare la easybox, dar primesti mesajul “Locker ocupat. Asteapta realimentare.”, comanda ta va fi încarcata cu prioritate numai dupa eliberarea acestuia. De asemenea, curierul va încerca si livrarea la un easybox în apropiere, cu sertare disponibile. În acest caz, vei fi informat despre noul easybox de unde îti poti ridica produsele.

De ce nu este disponibila, in cos, optiunea de livrare in locker easybox?

Pot fi livrate doar produsele (a caror dimensiune si cantitate totala permit livrarea si inserarea lor in locker-ul easybox) de dimensiuni mici sau medii.

De asemenea, nu pot fi livrate in locker easybox medicamentele ce se pot elibera fara reteta (OTC).